Intermarche tnie ceny ponad 1 tys. produktów
Intermarché obniża ceny produktów nie tylko jako skutek zmian stawek VAT, ale także w ramach równolegle uruchomionego specjalnego programu promocyjnego. Od lipca klienci będą mogli kupić kluczowe produkty ze wszystkich kategorii taniej nawet do 56 proc.
Jak zapewniają przedstawiciele sieci, rabaty w Intermarché są często znacznie większe, niż wynikające tylko z obniżenia samych stawek VAT. „W lipcu program obejmie ponad 1 000 wybranych produktów z różnych kategorii. W ramach programu co tydzień będzie obowiązywała inna oferta z promocyjnymi cenami. W pierwszym tygodniu lipca rabaty objęły m.in. warzywa i owoce (taniej nawet do 56 proc.) wędliny (do 42 proc.) oraz nabiał (do 33 proc.)” – czytamy w komunikacie prasowym.
– Grupa Muszkieterów wprowadza kolejne udogodnienia dla klientów. Tym razem przygotowaliśmy program promocji skierowany do kupujących w sieci Intermarché. Dzięki nowej ofercie klienci odczują w swoich portfelach znaczące oszczędności – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor ds. komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.
I dodaje – Uruchomiony program, który w każdym tygodniu lipca obejmie setki produktów, doskonale oddaje dewizę Intermarché: „Świeżo, tanio, z optymizmem”. W kolejnych tygodniach kupujący w Intermarché będą mogli nabyć wybrane artykuły taniej do 50, 40 oraz 30 proc.
Drugim filarem, na którym został oparty program, jest obniżka cen wybranych produktów z uwagi na obniżone stawki VAT.
8