22.05.2018 / 08:35
StoryEditor

Internauci kończą z zakupami w sklepach stacjonarnych

(fot. mondaynews)
Według najnowszego badania Grupy AdRetail i operatora systemu BLIK, łącznie 57 proc. osób uważa, że najwygodniej robi się zakupy poprzez serwisy internetowe, strony i aplikacje mobilne oraz social media. Tradycyjny handel preferuje 43 proc. klientów, głównie żyjących na wsiach.

E-sklepy i media społecznościowe wiodą prym w miastach liczących 200-500 tys. mieszkańców. Z kolei m-commerce wygrywa w ośrodkach mających 100-200 tys. ludności. Co ciekawe, sta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 14:28
StoryEditor
Nastroje konsumenckie nieco się poprawiły. Polacy ruszą na zakupy?
W kwietniu odnotowano poprawę nastrojów konsumenckich (fot. Shutterstock)
W kwietniu tego roku odnotowano poprawę nastrojów konsumenckich przy jednoczesnym pogorszeniu prognozowanych przyszłych nastrojów konsumenckich w stosunku do poprzedniego miesiąca – podaje Główny Urząd Statystyczny (GUS).

Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej, wyniósł - 11,5   i był o 0,8 p. proc. wyższy w stosunku do poprz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 10:12
StoryEditor
Produkują makarony dla Biedronki, Lidla i Żabki. Teraz gromadzą gotówkę na akwizycje i inwestycje w aktywa produkcyjne
Zenon Daniłowski, prezes firmy Makarony Polskie (fot. mat. prasowe)
Makarony Polskie, notowany na GPW producent makaronów i dań gotowych, zakończył rok z wyższym stanem gotówki niż wszystkich zobowiązań finansowych. Wzrost generowanych marż wraz z rosnącą sprzedażą zapewniły utrzymanie wysokich dynamik wzrostu zysków, a akcjonariusze mogą liczyć na wzrost dywidendy oraz rozwój skali biznesu zarówno organicznie, jak również poprzez przejęcia komplementarnych podmiotów.

Grupa Makarony Polskie uzyskała w 2023 roku 354,8 mln zł przychodów ze sprzedaży, generując wzrost wyniku EBITDA o 36,5 proc. rdr, do 57,8 mln zł i zysku netto o 34,5 proc. rdr,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 13:53