16.03.2020/13:08

Jacek Palec, Frisco.pl: Tygodniowo sprzedajemy tyle, ile wcześniej w miesiąc

Jacek Palec, prezes supermarketu online Frisco.pl, zapewnia, że wszystkie składane zamówienia zostaną dostarczone, choć ze względu na ogromny wzrost popytu terminy dostaw mogą ulec znacznemu wydłużeniu. Firma wprowadza szereg środków profilaktycznych i zmienia zasady obsługi zamówień przez kurierów, aby zmniejszyć ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa.

– Zaobserwowaliśmy, iż w ostatnim czasie zakupy spożywcze online stały się dla Polaków naturalnym sposobem na uzupełnienie zapasów bez konieczności odwiedzania placówek handlowych. Pragniemy zapewnić, że mimo trudnej sytuacji, z jaką przyszło nam wszystkim się zmierzyć, naszym priorytetem jest zapewnienie klientom możliwości zakupienia tego, czego potrzebują, a wszystkie składane zamówienia zostaną przez nas dostarczone. Jednocześnie musimy podkreślić, iż ze względu na duże zainteresowanie zakupami we Frisco.pl, najbliższe terminy dostaw mogą być odległe. Intensywnie pracujemy nad skróceniem tego czasu – zapewnia Jacek Palec.

Menedżer przyznaje, że wzmożone zainteresowanie wpływa na dostępność asortymentu na stronie e-sklepu, podkreśla jednak, że choć mogą pojawić się braki produktów, to stale monitorowany jest popyt i na bieżąco uzupełniane są zapasy produktów, które są najbardziej poszukiwane przez klientów. W tym celu detalista współpracuje z producentami, aby zapewnić ciągłość dostaw, a także wdraża nowe procesy, które pozwolą zwiększyć dostępność asortymentu na stronie.

– Chcemy również zapewnić, że utrzymujemy stałą politykę cenową, która zakłada zapewnienie naszym klientom cen na poziomie hipermarketów. Dzięki temu zakupy dokonywane na Frisco.pl kosztują tyle samo, a dodatkowo są dostarczane prosto do domu. Obietnica złożona naszym klientom jest dla nas ważniejsza niż możliwy jednorazowy zysk, dlatego polityka ta będzie nadal utrzymywana. Warszawiacy mogą być pewni, że niezależnie od sytuacji, zrobią u nas zakupy w dobrych cenach – deklaruje prezes firmy.

Frisco.pl odnotowało gwałtowny wzrost sprzedaży w ostatnim tygodniu lutego i systematyczne wzrosty od tego czasu. W dalszym ciągu na wysokim poziomie pozostaje wartość koszyków zakupowych – mowa tutaj o ponad 25-procentowym wzroście względem sytuacji z początku roku, jak również średniej z 2019. Wynika to ze zwiększonej liczby produktów kupowanych przez każdego klienta.

Rekordowa jest także średnia liczba kupowanych artykułów. Szczególnie silne wzrosty obserwowano na produktach podstawowych i z długim terminem ważności. Ich sprzedaż wzrosła trzykrotnie lub nawet czterokrotnie. Obecnie sklep tygodniowo sprzedaje ich tyle, ile normalnie w ciągu miesiąca. Wzrosła nie tylko wartość koszyków, ale także liczba zamówień oraz liczba nowych klientów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.