04.09.2014/14:11

Jacek Roszyk: Freshmarket liderem segmentu supermarketów

Freshmarket w ciągu 5 lat od uruchomienia pierwszej placówki osiągnął liczbę przeszło 500 sklepów. Do końca 2016 roku sieć ma posiadać 1000 sklepów

Nowo otwierane Freshmarkety będą większe – średnia powierzchnia sali sprzedaży wzrośnie blisko dwukrotnie, do 400 mkw. Jak mówi prezes Żabka Polska, Jacek Roszyk, Freshmarket jest już największą pod względem liczby placówek siecią supermarketów w Polsce. Z planowanymi obrotami rzędu 1,4 mld w tym roku, sieć zamierza walczyć o fotel lidera w tym segmencie sklepów. Freshmarket planuje w najbliższym czasie rozwój organiczny, a także przez akwizycje. Inwestycje firmy Żabka Polska we Freshmarket to nie tylko nowe placówki, ale również pierwsza w historii sieci kampania telewizyjna. Wyróżnikiem spotów TV jest muzyka – utwór w wykonaniu Kayah i Andrzeja Piasecznego.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.