18.08.2014/11:59

Jack w kuchni

O tym, że whiskey Jack Daniel’s sprawdza się nie tylko jako baza do drinków, można było się przekonać w warszawskim Hotelu Sheraton, podczas zorganizowanego przez amerykańską markę Jack Daniel’s, pokazu grillowania. Prowadzący imprezę tym razem nie skupili się na mieszaniu alkoholu z colą i lodem (te sprawy zeszły na drugi plan), ale na łączeniu Jacka z wołowiną, kurczakiem, warzywami i przyprawami. Okazało się, że whiskey to doskonały składnik marynaty, dzięki której mięso uwalnia nieznane, atrakcyjne aromaty. Spotkanie było połączone z warsztatami, podczas których goście mogli się dowiedzieć, jak przyrządzić np. podudzia kurczaka marynowane z Jack Daniel’s Tennessee Whiskey i limonkami. A po pokazie sprawdzić, jak smakują... oczywiście w towarzystwie szklaneczki Jacka. Amerykanie często wykorzystują whiskey do przygotowywania dań, Jack ma w tym swój niemały udział.  Mistrzowie grillowania cenią tę whiskey za wyjątkowy smak, którego źródłem są, m.in. używane tylko raz dębowe beczki, w których Jack leżakuje minimum cztery lata. W tym czasie trunek wnika w drewno i czerpie naturalne dębowe aromaty.

(HUW)

Wiadomości Handlowe, Nr 8 (137) Sierpień 2014

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.