12.03.2019/13:09

Jakie trendy napędzają marketing w branży pet food?

Komunikacja oparta na wartościach 

Oprócz wspomnianych trendów w marketingu branży pet food zauważalne staje się zaangażowanie marek branży w działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu i dbałością o los i warunki życia zwierząt. Na przykład marka Purina wspiera założoną przez Fundację Viva akcję promującą odpowiedzialną adopcję zwierząt – adopciaki.pl. Wiele z inicjatyw ma na celu wsparcie organizacji zajmujących się losem zwierząt – tj. schroniska czy fundacje. 

W ostatecznym rozrachunku wypadkową wyboru klientów stają się marki dbające o transparentną komunikację z rynkiem i działające kompleksowo w wielu punktach styku z konsumentem – od projektowania innowacji w produktach i ich opakowaniach, poprzez współpracę ze specjalistami weterynarii, realizację przemyślanej strategii content-marketingowej, budujące społeczność wokół marki opartej na jasnych wartościach.

Autor: Andrzej Czech, dyrektor zarządzający w agencji Sfera Group

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.