John Pearson objął funkcję prezesa DHL Express
Nowy prezes DHL Express, John Pearson, spodziewa się dalszych pozytywnych zmian zarówno na globalnym rynku przesyłek ekspresowych, jak i w samej firmie.
Wszystko dzięki dynamicznie rozwijającemu się transgranicznemu handlowi elektronicznemu, cyfryzacji i ugruntowanej pozycji firmy w wielu różnych branżach przemysłu. John Pearson, który objął swoje stanowisko z początkiem bieżącego roku, był jedną z kluczowych postaci dla rozwoju DHL Express w ostatniej dekadzie.
Ken Allen, który do tej pory pełnił funkcję prezesa, został dyrektorem generalnym nowo utworzonej dywizji DHL eCommerce Solutions.
Celem DHL Express jest wspieranie w nadchodzących latach międzynarodowego handlu, dzięki sieci w 220 krajach, w których terenie operuje firma. W wyniku rozwoju e-commerce, rynki w Europie, Stanach Zjednoczonych oraz Azji odnotowują stały wzrost gospodarczy i wykazują znaczący potencjał w sektorze konsumenckich wysyłek międzynarodowych. Ponadto nadal stanowią one podstawę dla usług logistycznych opartych na usługach B2B dla takich sektorów przemysłu jak motoryzacja, ochrona zdrowia, bankowość, handel detaliczny czy technologie.
– Modernizujemy regionalną i interkontynentalną flotę lotniczą, nadal będziemy inwestować też w międzynarodową infrastrukturę i innowacyjne technologie. Jednocześnie mamy zamiar w dalszym ciągu dostosowywać procesy związane z obsługą przesyłek do potrzeb naszych klientów. Naszym celem jest utrzymanie ich stałego zadowolenia i najwyższego poziomu naszych usług – zapewnia John Pearson.