10.01.2022 / 17:10
StoryEditor

Biedronka zwiększa wymagania dotyczące marek własnych. Justyna Szymani: Nie kupujemy produktu tylko ze względu na cenę [WYWIAD]

Dr inż. Justyna Szymani, dyrektor Działu Rozwoju Jakości i Kontroli Marki Własnej Jeronimo Martins Polska (materiały prasowe, Jeronimo Martins Polska)
Marki własne w Biedronce dostosowane są do polskiego konsumenta. - Jeronimo Martins otworzyło Biedronkę w Polsce jako dyskont. W Portugalii nigdy nie prowadziło dyskontów, za to w Polsce firma opracowała cały koncept sklepu od nowa.  Biedronka nie kopiuje rozwiązań firmy matki, co jest standardem w innych firmach - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Justyna Szymani, dyrektor działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka.

Pani Dyrektor, mam nadzieję, że pomoże nam pani zrozumieć to, co się dzieje w marce własnej od strony jakości i budowania oferty. Dlaczego miałbym pójść do Biedronki, a nie do L...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 23:27