22.05.2018 / 10:42
StoryEditor

Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex: Handlu nie interesują nasze taśmy produkcyjne, ale zamówiony towar [WYWIAD]

(Grupa Maspex)
Innowacje to nie tylko nowinki technologiczne. W handlu i przemyśle bardzo ważne są również innowacje procesowe, logistyczne, czy kosztowe. Łańcuch dystrybucji wcale nie musi być długi. Poprawa tylko jednego z jego ogniw może przynieść ogromne zmiany w wydajności całego procesu na linii producent-detalista, szczególnie jeżeli innowacja dotyczy obszaru logistyki – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Pawiński, Prezes Zarządu, Grupa Maspex.

[WYWIAD ZOSTAŁ AUTORYZOWANY W MARCU 2018 R.]

Wielu polityków i przedsiębiorców uważa, że polski biznes jest dyskryminowany na rynkach zagranicznych, szczególnie w Europie Zacho...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 12:05
StoryEditor
Pierwsza drogeria DM w Polsce z nowym wystrojem została uruchomiona pod Wrocławiem
DM Drogerie Markt, pierwsza drogeria o nowym wystroju w Polsce (DM Drogerie Markt)
Niemiecka sieć DM Drogerie Markt zmienia wystrój swoich placówek. W Polsce sieć dopiero się rozwija, ale nowe sklepy będą powstawać już w nowym koncepcie, wdrażanym również w Niemczech.

Drogerie DM otworzyły 27 sklep w Polsce. Drogeria, którą otwarto w Dobrzykowicach pod Wrocławiem, różni się od obecnie działających pod marką nowo zaaranżowanym wystrojem. Jak p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.04.2024 / 13:00
StoryEditor
Maciej Częścik, Sokołów: W tym roku polscy konsumenci nie będą oszczędzać na produktach grillowych
Maciej Częścik, wiceprezes zarządu ds. handlu i marketingu w firmie Sokołów (fot. Przemyslaw Blechman)
W wyniku inflacji konsumenci zmienili swoje nawyki zakupowe, a wyborów przy półkach sklepowych dokonują z większą rozwagą. Jednak ze względu na ogromne upodobanie Polaków do grillowania, nie spodziewamy się ograniczania zakupów produktów na ruszt – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Maciej Częścik, wiceprezes zarządu ds. handlu i marketingu w firmie Sokołów.

W jaki sposób Sokołów przygotowuje się do sezonu grillowego?

W sezonie grillowym sprzedaż mięsa oraz innych produktów na ruszt zdecydowanie rośnie. Chcąc w pełni zaspokoić ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 22:44