06.05.2014/09:46

Kalorie w napojach na cenzurowanym

Minęła moda na napoje gazowane i słodzone cukrem. Konsumenci sprawdzają, ile piją kalorii – informuje „Rzeczpospolita”.

Od stycznia do marca br. Polacy wydali na napoje bezalkoholowe nieco ponad 2,56 mld zł, nieznacznie więcej niż rok temu. A przed nami mundial, który pociągnie za sobą większą intensywność reklam, kampanii sponsorskich i promocji. Rynek napojów jest jednak dojrzały i wobec malejącej populacji trudno się spodziewać, że będzie rósł – uważa cytowany przez „Rz” ekspert z PwC. Najlepiej na tle całego rynku wypada woda butelkowana, której w I kwartale br. kupiliśmy o 2,2 proc. więcej niż przed rokiem, a wydatki na nią wzrosły o 3,9 proc. Nieznacznie (o 1,6 proc.) wzrosła sprzedaż soków i nektarów. Słabnie kategoria napojów, szczególnie gazowanych (spadek o 5,2 proc.).

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.