02.10.2018/14:26

Kampania telewizyjna i digitalna batonów Wanted

Trwa kampania marketingowa batonów Wanted z portfolio firmy ETi. Akcja obejmuje telewizję i internet.


Kampania pod hasłem „Obudź w sobie buntownika” jest skierowana do młodych ludzi, którzy chcą żyć po swojemu. Motywem przewodnim kampanii jest goryl, który symbolizuje wolność, zabawę i życie poza regułami.
Producent batonów zapowiada konkurs konsumencki.

Producentem batonów Wanted jest firma ETi, potentat rynku slodyczy z Turcji, który od tego roku rozwija działalność w Polsce. Od czerwca firma wprowadziła do sklepów, głównie rynku tradycyjnego, 38 produktów z kategorii słodycze i przekąski pod 11 markami. W lipcu producent prowadził kampanię przekąsek ETi Puf.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.