08.07.2021/15:57

Kaufland mocno rozwija ofertę produktów lokalnych pod marką własną - K-Stąd Takie Dobre!

Kaufland rozwija ofertę marki własnej K-Stąd Takie Dobre! Bazującej na produktach kojarzonych z Polską i tradycją od krajowych dostawców. Obecnie niemiecki operator oferuje już ponad 230 artykułów.

Polacy gustują w tradycyjnych potrawach, znanych im z rodzinnych domów. Według danych firmy PMR nawet 76 proc. ankietowanych z naszego kraju deklaruje, że kuchnia polska jest ich ulubioną, a dodatkowo 40 proc. najchętniej spożywa dania regionalne. Dane firmy Mintel, wskazują zaś, że 70 proc. badanych lubi rzeczy przywołujące wspomnienia z przeszłości. Polacy są bardzo przywiązani do smaków, które towarzyszą im od wielu lat, co przekłada się na rosnącą popularność artykułów spożywczych od krajowych oraz regionalnych producentów. Odpowiadając na ten trend, sieć Kaufland regularnie rozszerza asortyment marki własnej K-Stąd Takie Dobre!.

- Produkty K-Stąd Takie Dobre! budzą pozytywne skojarzenia z dzieciństwem, czasem spędzonym z rodziną przy wspólnym stole, a także przypominają o kuchni serwowanej przez nasze mamy czy babcie. Znaczenie takich produktów wzrosło w czasie pandemii, gdy osobiste kontakty z bliskimi stały się utrudnione. Prawdopodobnie jest to jedna z przyczyn, dlaczego Polacy w obecnej sytuacji kupują więcej marek lokalnych i w większości deklarują, że preferują na zakupach polskie produkty – mówi Jerzy Piątek z Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

I dodaje: – Obserwując te trendy, tylko w maju i czerwcu wprowadziliśmy do oferty 12 nowych produktów, tj. różne rodzaje makaronów, jogurt karmelizowany, kruche ciastka, smalec z mięsem i cebulą oraz gotowane buraczki. Asortyment K-Stąd Takie Dobre! obejmuje już w sumie ponad 230 pozycji.

Wraz ze wzrostem świadomości Polaków co do ich osobistego wpływu na zmiany klimatyczne konsumenci coraz częściej podejmują przemyślane decyzje podczas codziennych zakupów. Sieć Kaufland wprowadza w obszarze marek własnych szereg rozwiązań, dzięki którym minimalizuje negatywny wpływ na środowisko, a także dba o dobrostan zwierząt.

Kaufland, jako sieć handlowa świadoma swojej odpowiedzialności oraz wpływu na zachowania konsumenckie, ułatwia klientom podejmowanie przemyślanych decyzji zakupowych, oferując jak najszerszy wybór zrównoważonych produktów. W ramach asortymentu K-Stąd Takie Dobre! sieć wprowadziła m.in. sałatki w opakowaniach wyprodukowanych z mniejszej ilości plastiku czy śmietanę w szklanym słoiku. Oferta obejmuje również kurczaki z chowu wybiegowego karmione paszą bez GMO, majonez z żółtkiem z jaj od kur z chowu na wolnym wybiegu, a także wyroby rybne z niebieskim znakiem MSC gwarantującym, że ryby użyte do ich wyprodukowania pochodzą ze zrównoważonych połowów.

Spośród produktów marki K-Stąd Takie Dobre! największą popularnością cieszą się: pieczarki, twaróg półtłusty i chudy, ogórki konserwowe i kiszone, serek wiejski, kluski drożdżowe, szynka konserwowa, bazylia w doniczce, jabłka i makaron jajeczny. Wybory klientów sieci Kaufland udowadniają, że swojskie smaki wciąż odgrywają w ich jadłospisie ważną rolę.

Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland ma ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 132 000 pracowników. W Polsce sieć ma aktualnie 227 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników. Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także