04.03.2021/14:45

Kaufland nadal obsługiwany mediowo przez The Media Insight

Kaufland Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową spółki. Drugi rok z rzędu konkurs wygrał dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w strukturach Mindshare Polska.

Agencja Mindshare Polska będzie odpowiedzialna za zakup oraz optymalizację mediów offline i online. Zajmie się również realizacją działań SEM oraz kampanii w social mediach. 

Adrian Kawecki, CEO, Mindshare Polska powiedział, że cieszy się, że Kaufland Polska docenił prace jego firmy i po raz kolejny powierzył spółce obsługę mediową.

Kaufland należy razem z Lidlem do niemieckiej Grupy Schwarz. W Polsce sieć supermarketów Kaufland tworzy 226 sklepów. Ostatni uruchomiono w lutym br. w Zielonej Górze.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.