30.10.2020/12:48

Kaufland poszerza asortyment w usłudze Click & Collect

Sieć marketów Kaufland zmieniła zasady funkcjonowania zdalnej rezerwacji produktów. Klienci mają do wyboru dwa razy większy asortyment i możliwość rezerwacji do trzech dni przed odbiorem zakupów.

Click & Collect w Kauflandzie działa od maja br. Skala tego przedsięwzięcia w Kauflandzie jest jeszcze niewielka. Sieć liczy w Polsce aktualnie 225 marketów, a z usługi Click & Collect mogą korzystać klienci 14 sklepów: trzech z Bydgoszczy, jednego z Gliwic i po pięciu z Krakowa i Wrocławia.

Usługa została wprowadzona, by ułatwić klientom codzienne zakupy i wszystko wskazuje na to, że niemiecki operator hipermarketów będzie ją dalej rozwijał, bo w sytuacji pandemii klienci poszukują bezkontaktowej formy zakupów.

– Zamówień w październiku było kilkakrotnie więcej niż jeszcze we wrześniu, co pokazuje, że usługa cieszy się coraz większą popularnością – mówi Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.

Użytkownicy korzystający ze zdalnej rezerwacji produktów mogą ustalać termin ich odbioru z wybranego marketu na trzy dni do przodu, a nie jak do tej pory tylko w dniu zamówienia. Powiększył się też asortyment dostępny w ramach usługi. Klienci Kaufland mogą wybierać spośród ponad 3 tys. produktów, w tym artykułów spożywczych, higienicznych, produktów dla dzieci czy żywności dla zwierząt.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także