12.04.2017/14:15

Kaufland rusza z kampanią wizerunkową

Kaufland Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, opartą na nowym formacie kreatywnym. Kampania przedstawia serię krótkich spotów reklamowych, nakręconych w konwencji krótkiego serialu. Ich bohaterami są Katarzyna i jej rodzina oraz ich sąsiedzi. Spoty przedstawiają codzienne perypetie bohaterów.

Celem kampanii jest podkreślenie szerokiego asortymentu dostępnego w marketach Kaufland. Kampania obejmuje reklamy wizerunkowe oraz wizerunkowo-produktowe, dopasowane do sezonowego kalendarza zakupowego. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, radiowe, OOH oraz działania digital i potrwa do grudnia 2017 r.

Kaufland to sieć około 1200 sklepów w całej Europie, która zatrudnia ponad 150 tysięcy pracowników. W Polsce pierwszy sklep sieci Kaufland został otwarty w 2001 roku. Dziś jest ich już ponad 200.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.