04.09.2018/16:43

Kaufland w Polsce bez 90 produktów Unilevera. Na liście wstrzymanych dostaw m.in. Knorr

Wobec znacznego podniesienia cen zakupu produktów firmy Unilever, Kaufland rezygnuje z dostaw blisko 500 indeksów dotychczas dostępnych w sklepach operatora. W Polsce sprawa ta dotyczy 90 artykułów marek Sunlight, Surf, Coccolino i Knorr.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Klient Kauflandu 05.09.2018

    Pozbyć się z półek jeszcze produktów Nestle. I na ich miejsce można wprowadzić dziesiątki towarów innych producentów z Polski i UE. Wtedy miałbym jako klient wielki wybór! Jestem za takim rozwiązaniem.

  • Natalia23851 05.09.2018

    O ile się nie mylę, to Unilever od kilku miesięcy nie zajmuje się już produkcją produktów nabialowych.

  • Paweł 05.09.2018

    OK tylko co w zamian, a może też zaczniemy bojkotować takich monopolistów jak ORLEN czy LOTOS - to także dużę korporacje dominujące na rynku polskim.

  • NIE! Koncernom & Korporacjom 05.09.2018

    żadna strata. Już dawno kto bardziej świadomy znalazł alternatywę (o wiele lepszą) i nie przepłaca za znaczek/markę, którego coraz częściej cena jest niewspółmierna do jakości.

  • znudzony tymi samymi produktami klient 05.09.2018

    Żadna strata, znajdę sobie inne zamienniki.

  • fan Mazgaja 04.09.2018

    No,i bardzo dobrze. Niech Unilever gdzie indziej szuka frajerów

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.