21.11.2018/16:26

Niemcy: Kaufland wysyła wiadomości przez WhatsAppa

Kaufland wykorzystuje popularny komunikator mobilny jako kolejne źródło informacji o aktualnych promocjach i przepisach.

Jak poinformowała firma, wiadomości wysyłane przez WhatsApp są uzupełniają informacje zawarte w gazetkach Kaufland, na stronie internetowej oraz w newsletterze wysyłanym pocztą elektroniczną. e-mail.

Christoph Schneider, szef Kaufland Marketing Germany zaznaczył, że krótkie wiadomości są szybkie, proste i na temat - dokładnie takie, jakie chcą otrzymywać klienci.

Kaufland inwestuje w projekty cyfrowe, aby zapewnić stały i efektywny rozwój swoich modeli biznesowych.

W Niemczech aplikacja WhatsApp jest na szczycie statystyk pobierania dla Androida i iPhone'a. Około 90 proc. osób w wieku od 14 do 60 lat korzysta z tek usługi codziennie lub kilka razy w tygodniu (źródło: www.messengerpeople.com).

Kaufland posiada ponad 660 sklepów w Niemczech i zatrudnia około 75 tys. pracowników. Nacisk kładzie się na świeże owoce i warzywa, nabiał i mięso, kiełbasę, sery i sekcje rybne. Firma należy do Schwarz Group, jednej z wiodących firm w branży handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Niemczech.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.