11.06.2018/15:21

Kawowa legenda zagości w Polsce

Julius Meinl – działająca w 70 krajach wiedeńska palarnia kawy weszła na polski rynek z szerokim asortymentem produktów premium. Poprzez dołączenie do Coffee Zone jako udziałowiec większościowy, marka Julius Meinl zyskała w Polsce nową spółkę zależną – 20 już filię firmy na świecie.

Po Bułgarii, USA, Chinach i Dubaju, firma rozszerza swoją działalność wprowadzając do Polski nową spółkę zależną.

- Od ponad 156 lat marka Julius Meinl jest synonimem najwyższej jakości kawy i herbaty oraz legendarnego już, najwyższego standardu obsługi klientów – mówi Piotr Pilch, prezes Julius Meinl Polska.

– Obserwując zainteresowanie produktami Julius Meinl klientów praktycznie z całego świata jesteśmy pewni, że znajdą one również grono miłośników na naszym rodzimym rynku –  dodaje Piotr Pilch.

Pod koniec kwietnia działająca na całym świecie wiedeńska palarnia kawy dołączyła do założonej w Warszawie w 2008 roku Coffee Zone, jako udziałowiec większościowy. W związku z tym Coffee Zone zmieniła nazwę na Julius Meinl Polska.

Dotychczasowa oferta produktowa firmy Coffee Zone została rozszerzona o cały asortyment marki Julius Meinl. - Wszelkie dotychczasowe umowy  oraz produkty pozostają niezmienne. Mamy jednocześnie nadzieję, że zarówno rynek, jak i nasi klienci przyjmą ciepło nową markę – dodaje prezes Piotr Pilch.

Julius Meinl Coffee Group jest palarnią kawy założoną w Wiedniu w 1862 roku, dostępną na polskim rynku od końca kwietnia 2018 r. Działa obecnie w 70 krajach na świecie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.