01.03.2016/10:30

Kilkadziesiąt tysięcy Polaków prowadzi wirtualne sklepy Tesco

Aplikacja na urządzenia mobilne "Moje małe Tesco" w ciągu pierwszych dwóch miesięcy od wypuszczenia na rynek została pobrana w Europie ponad 100 tysięcy razy. Niemal połowa dotychczasowych pobrań pochodzi z samej Polski.

Gra "Moje małe Tesco" zaprasza użytkownika do wirtualnej rzeczywistości, gdzie każdy może stworzyć swój własny sklep Tesco i zobaczyć czy posiada umiejętności potrzebne do prowadzenia hipermarketu. Aplikacja dostępna jest na systemy iOS, Android i Windows, jednak to posiadacze Androidów stanowią obecnie znakomitą większość użytkowników Moje Małe Tesco. Polska wersja językowa otrzymała od nich ocenę 4.0.

W samej rozgrywce, Majka – manager sklepu i zarazem główna postać w grze – pokazuje graczom jak zbudować i udekorować własny sklep, jak zamawiać produkty, uzupełniać półki, ustalać terminy dostawy, czy rekrutować zespół do obsługi klientów. Gra pozwala również na handel wymienny między graczami. Uczestnicy zabawy mogą podejmować codzienne wyzwania w rywalizacji o tytuł najlepiej prowadzonego sklepu. Główny cel to zadowolenie klientów i zwiększenie sprzedaży.

W grze zaprojektowanej dla Tesco można znaleźć 100 poziomów i spotkać 80 różnych postaci.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.