Klapki i skarpetki z logiem Lidl. Czy to może podbić serca polskich konsumentów?
Lidl wprowadza do swoich sklepów odzież z logo własnej sieci. Nie są to delikatne wzorki, nadrukowane w mało widocznym miejscu ale takie, które z pewnością nie pozostaną niezauważone. Na klapkach, skarpetkach i t-shirtach umieszczone jest spore logo sieci handlowej w rzucających się w oczy kolorach: granatowym, czerwonym i żółtym.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
3 komentarze
-
26.04.2021
Sam jesteś obciach do kwadratu, te klapki to drip potężny
-
22.04.2021
Przecież takie klapki z napisem "Lidl" to obciach do kwadratu.
-
22.04.2021
Snickersy? Chyba sneakersy jako rodzaj obuwia...
7