24.01.2018 / 10:34
StoryEditor

Klientka „kradnie” jogurt w sklepie bez kas Amazon Go. „Smacznego” – odpowiada sieć

(mat. prasowe)
Amazon wydaje się tak pewny skuteczności swojego systemu pobierania opłat w sklepie bez kas Amazon Go, że nawet nie przewidział procedur umożliwiających zgłoszenie przypadkowej „kradzieży”. Dziennikarka CNBC razem z innymi zakupami wyniosła ze sklepu Amazon Go jogurt, który nie został doliczony do rachunku. Gdy to zgłosiła szefowej projektu, usłyszała „Zjedz go na nasz koszt, smacznego”.

Slogan reklamowy sklepów Amazon Go – Po Prostu Wyjdź – zobowiązuje. Gdy dziennikarka telewizji CNBC podczas pierwszych zakupów zapakowała do torby, ciastka, przekąski i napoje, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2024 08:06