08.01.2017/18:26

Kody kreskowe znikną z opakowań? Nadchodzi Digimarc

Innowacyjną technologię, będącą połączeniem kodu kreskowego i kodu QR, testują amerykański Walmart i niemiecka Grupa Rewe. Ten niewidoczny dla ludzkiego oka nośnik informacji o produkcie, jeśli się przyjmie, zrewolucjonizuje nie tylko rynek opakowań.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • boliu 10.04.2017

    bardzo ciekawe rewolucyjne rozwiazanie. tylko pewnie w Polsce bedzie powszechne w użyciu za jakieś 5 lat. natomiast już teraz dostępne w gastronomii są mobilne POS-y w połaczeniu z kasami fiskalnymi. z tego co wiem, to jako pierwsi zaproponowali takie rozwiazanie Storyous.com oraz Novitus. Korzysci to przede wszystkim: wlasciciel wiecej zarabia bez konieczniescznosci wiekszego zaangazowania sie w biznes - wszystko jest pod reka. Dodatkowe korzysci to wsparcie tych firm w przypadku awarii 24/7, jest to rozwiazanie w chmurze - czyli wlasciciel restauracji lub kawiarni na dostep do wszystkich raportow na temat dzialania swojej firmy z poziomu smartfona (czyli z dowolnego miejsca na swiecie), informacje na temat stanow magazynowych oraz na temat dzialania pracownikow np. kelnerow, kto i ile sprzedaje. w koncu takie innowacyjne rozwiazanie samo nam powie na jakich potrawach zarabiamy, a na ktorych tracimy, choc np. duzo ich sprzedajemy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.