Kolejne otwarcia w Grupie Passa. Grupa stawia na franczyzę
Grupa Passa, w ramach której działa pięć regionalnych sieci sklepów spożywczych stawia na rozwój zarówno w formacie własnym, jak i partnerskim oferując właścicielom placówek handlowych działanie w oparciu o franczyzę.
Obecnie Grupa Polskich Sklepów Passa zrzesza ponad 60 sklepów. To polskie przedsiębiorstwo, które powstało w sierpniu 2011 roku dzięki połączeniu czterech firm z regionu Podkarpacia.
Początkowo, w skład grupy wchodziły sklepy czterech sieci tj. Asia Łańcut, Alta z Brzozowa, Eska z Krosna i Orzech Kolbuszowa. Obecnie w strukturze grupy działa też sieć sklepów o nazwie Market Point. W ramach tych sieci działają zarówno sklepy własne, jak i partnerskie, których jest 14.
– Rozbudowa sieci sklepów prowadzonych przez partnerów to jeden z głównych kierunków rozwoju grupy. Poszukujemy kolejnych przedsiębiorców, którzy chcieliby prowadzić swój biznes w ramach polskiej grupy zakupowej – mówi w rozmowie z wiadomościhandlowe.pl Aleksandra Mikołajczyk, dyrektor handlowy spółki Passa.
Oprócz korzyści związanych z prowadzeniem sklepu w oparciu o ten system partnerski (warunki handlowe, wspólne działania marketingowe, akcje promocyjne, konkursy konsumenckie itd.) jest to, że grupa rozwija ofertę produktów pod marką własną.
– W chwili obecnej mamy 37 produktów pod marką własną. W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy kolejne nowości: folię aluminiową 10 m oraz zmywaki kuchenne maxi 5 sztuk. Nie poprzestajemy też na rozwoju sieci sklepów. We wrześniu otworzyliśmy kolejną placówkę działającą pod szyldem Market Point w Niepołomicach w Galerii Bona. Jest to 7 sklep tej sieci i jednocześnie 61 sklep wchodzący w skład Grupy Passa – dodaje Aleksandra Mikołajczyk.
22