28.11.2016/09:00

Kolejny dobry sezon dla wody butelkowanej

Lider jest przewidujący
Woda butelkowana, która zajmuje coraz ważniejsze miejsce w koszyku zakupów, powinna stanowić część całorocznej oferty sprzedażowej. Co więcej, popyt na wodę będzie się zwiększał. W ciągu najbliższych pięciu lat rynek może rosnąć po minimum 3,5-4 proc. rocznie (źródło: Canadean). Jako lider jesteśmy na to dobrze przygotowani. Inwestujemy w rozwój organiczny, pracujemy nad innowacjami, a wiosną br. otworzyliśmy nowy zakład produkcyjny na Żywiecczyźnie. Stale poszerzamy portfolio, dopasowując produkty do zmieniających się oczekiwań konsumentów. W 2016 roku pojawił się na rynku m.in. Żywiec Zdrój Soczysty (połączenie naturalnej wody mineralnej z sokiem z owoców), który sprzedaje się bardzo dobrze.

Marek Sumila, dyrektor sprzedaży w firmie Żywiec Zdrój

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.