29.05.2017/12:19

Kolporter poszerza ofertę dystrybucyjną o nowe tytuły

Blisko 50 nowych tytułów – tygodników, miesięczników, dwutygodników, wydawnictw jednorazowych i okazjonalnych – znalazło się w ofercie dystrybucyjnej Kolportera w pierwszym kwartale 2017 r.

Najwięcej ukazało się różnego rodzaju kolekcji (10 nowości, w tym 6 dla dzieci), albumów z naklejkami do zbierania (8) oraz czasopism dla pań (6). Pod względem częstotliwości dominowały dwumiesięczniki (10) i miesięczniki (8).

– Taka ilość nowości wydawniczych pokazuje jak mocno zmienił się rynek prasowy. Wydawcy nie tylko bardzo dobrze odczytują oczekiwania czytelników, ale też reagują błyskawicznie na ich zmieniające się upodobania. Działają bardzo dynamicznie i elastycznie. Nowe tytuły są doskonale dopasowane do danej grupy odbiorców – pod względem zawartości, częstotliwości ukazywania się, ceny. Mamy więc w ofercie o wiele więcej pozycji, dopasowanych do konkretnego czytelnika. A to przekłada się oczywiście na dobre wyniki sprzedażowe – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

W styczniu, lutym i marcu 2017 r. rynek prasowy wzbogacił się także o nowe magazyny poradnikowe (3) i wydawnictwa poświęcone kulinariom (4) oraz zdrowiu (3). Czytelnicy chętnie sięgali również po kolekcje książkowe, przygotowywane przez wydawców – m.in. thillery prawnicze Johna Grishama wydane w serii „W świetle prawa” (Ringier Axel Springer) czy cykl szokujących autobiografii „Dramaty kobiet. Prawdziwe historie” (Edipresse Polska).

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Firma zarządza siecią ponad 1000 Saloników Prasowych i salonów Top-Press. Spółka zatrudnia w całym kraju ponad tysiąc osób.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.