08.11.2016/10:00

Kongres Słodycze 2016: Co trzecia złotówka wydana na słodycze zostaje w dyskoncie

Nadal najważniejszym kanałem sprzedaży słodyczy pozostają sklepy małych formatów, poniżej 300 mkw. Przechodzi przez nie 39 proc. sprzedaży wartościowej tej kategorii. Stopniowo ich znaczenie jednak spada na rzecz dyskontów. Już co trzecią złotówkę przeznaczoną na słodycze konsumenci wydają w dyskontach.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.