28.05.2018/13:06

Konsumenci chcą kupować mobilnie

Blisko 40 proc. klientów deklaruje, że chce kupować za pomocą kanałów mobilnych. Tego typu konsumenci są w stanie wydać na zakupy od 15 do 30 proc. więcej niż zwykli klienci wielokanałowi. Takie wnioski płyną z badania wykonanego przez firmę analityczną IDC oraz Comarch. Strategia omnichannel to już punkt obowiązkowy w strategii handlowej producentów i przedsiębiorstw handlu detalicznego.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • zniesmaczony internauta 28.05.2018

    Chcą kupować mobilnie, najlepiej z podaniem wszystkich swoich danych na portal społecznościowy. Totalny ekshibicjonizm.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.