01.08.2018/08:19

Konsumenci poszukują sprawdzonych sklepów

Aż 70 proc. badanych sprawdza, czy dany sklep cieszy się dobrą opinią wśród lokalnej społeczności - wynika z badań przeprowadzonych dla firmy MM i opublikowanych przez Puls Biznesu.

64 proc. badanych pozytywnie odbiera fakt, że handlowcy reagują na opinie klientów. Dla ponad 50 proc. osób ważne jest wspieranie lokalnych inicjatyw i programów społecznych.

Klienci zwracają także uwagę, czy sklep jest przyjazny dla matek z dziećmi i osób niepełnosprawnych. Ważne jest godne wynagradzanie pracowników.

Badania objęły także opinie klientów co do produktów sprzedawanych w sklepach. Sprawdzają oni, w którym rejonie kraju jest wyprodukowany, czy pochodzi z Polski i czy powstał w poszanowaniu dla środowiska.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • klient tesco 01.08.2018

    urzędowy to nie sklepowy, zakupów można dokonać bez porozumiewania się

  • Świadomy konsument 01.08.2018

    A mnie interesuje to, czy w sklepie na terenie RP porozumiem się w swoim języku - żyję w Polsce, mówię w języku urzędowym polskim, więc oczekuję obsługi z którą w tym urzędowym języku można się porozumieć.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.