04.10.2020/18:04

Konsument poskarżył się na reklamę Biedronki. Pokazywała psa pozostawionego bez opieki

Sieć sklepów dyskontowych należąca do portugalskiego koncernu Jeronimo Martins w jednej z reklam miała – zdaniem skarżącego –  promować zostawianie psa pod sklepem bez opieki.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Pracownik Spara 05.10.2020

    Głupota ludzka nie zna granic.A co ma zrobić właściciel psa wchodząc do sklepu?Musi zostawić go na chwilę przywiązanego do słupka.Ludzie nie dajmy się zwariować!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także