04.10.2020/18:04

Konsument poskarżył się na reklamę Biedronki. Pokazywała psa pozostawionego bez opieki

Sieć sklepów dyskontowych należąca do portugalskiego koncernu Jeronimo Martins w jednej z reklam miała – zdaniem skarżącego –  promować zostawianie psa pod sklepem bez opieki.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Ala 26.04.2022

    Więcej zarazek wnosimy sami na sobie.

  • Mikulina25 20.03.2022

    Zobowiązani do przestrzegania obostrzeń higienicznych hmm. Widziałam małe dzieci puszczone samopas przez rodziców, które macały bułki i robiły dziury palcami w owocach, ale nikt z obsługi nie interweniował bo to przecież dziecko (które wcześniej pewnie wyjmowało gile z nosa tym palcem). Ale psy są nosicielami brudu, syfu i bakterii...

  • Pracownik Spara 05.10.2020

    Głupota ludzka nie zna granic.A co ma zrobić właściciel psa wchodząc do sklepu?Musi zostawić go na chwilę przywiązanego do słupka.Ludzie nie dajmy się zwariować!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także