24.03.2017/14:28

KPH Społem wprowadza nowe kategorie produktów

Krajowa Platforma Handlowa Społem poszerzy w tym roku ofertę m.in. o piwo, zdrową żywność, AGD, lody impulsowe, kolejne produkty mrożone i nabiałowe oraz kosmetyki. Sprzedaż będzie wspierał program lojalnościowy.

Zmiany ofertowe zaprezentowano podczas Konferencji Krajowej KPH Społem, w której trakcie zapowiedziano różne akcje promocyjne, w tym w programach radiowych i mediach ogólnopolskich. Wskazano przy okazji na trendy sprzedażowe, w tym rosnące powodzenie np. mrożonych pierogów, pyz, klusek, pizzy i lodów, a także marynowanych pieczarek, suszonych pomidorów, kaparów w słoikach, biszkoptów, ananasów i brzoskwiń w puszkach, dżemów w słoikach, makaronów, zestawów bakalii oraz wody zdrojowej Selenka.

Dwudniową konferencję podsumował prezes KPH Ryszard Jaśkowski, który od 1 kwietnia br. obejmie funkcję prezesa zarządu Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem.

KPH Społem, która powstała w 2010 r., obecnie współpracuje ze 172 spółdzielniami Społem w kraju, sprzedającymi m.in. towary marki własnej Społem w ponad 1700 sklepach. Asortyment marki własnej obejmuje przeszło 230 produktów, z zakresu artykułów spożywczych, nabiału, mrożonek, przetworów, dań gotowych, alkoholi, suplementów diety i farmaceutyków (Społem na zdrowie), chemii i kosmetyków (Społem blisko domu), produktów AGD i elektro-AGD.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.