20.11.2019/20:18

KPMG: tradycyjna ścieżka zakupowa uległa zmianie

Konsumenci stali się bardziej wymagający, chcą i mają możliwość uzyskania najlepszych ofert, produktów i cen gdziekolwiek się udają, a nie tylko na jednym kanale lub w jednym sklepie. Wywiera to presję na marki, aby zapewnić, że doświadczenia klienta są zoptymalizowane dla każdego kanału.

- Tradycyjna ścieżka zakupowa uległa zmianie i obecnie obejmuje rozbudowane działania. Nasze analizy klientów w Polsce wskazują, że ok. 60% przed podjęciem decyzji o zakupie korzysta ze strony internetowej sprzedawcy, a 41% z tych klientów rozpoczyna proces zakupu od porównania cen w dedykowanym serwisie. Za pomocą zaledwie kilku kliknięć, konsumenci mogą ocenić, czy przepłacają i zbadać alternatywne rozwiązania, dopóki nie osiągną swoich celów. Analizy na rynkach międzynarodowych wskazują, że 75% badanych nie łączy wysokiej jakości w parze z wysokimi cenami produktów – mówi Jan Karasek, partner w dziale usług doradczych w KPMG w Polsce. 

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • millennials 21.11.2019

    Trudno spelnic misje zakupowa, jak na sklepie albo nie ma sie kogo zapytac o towar albo znaleziona osoba pierwszy raz w zyciu slyszy jezyk polski. Cale szczescie, ze chociaz w niektorych sklepach sa kasy samoobslugowe, wiec przynajmniej nie trzeba nosic ze soba slownika jezykow obcych zeby ktos zrozumial, ze chce zaplacic czesc zakupow karta a czesc gotowka...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.