KraftHeinz i Carrefour wspólnie biją światowy rekord Guinnessa
W wybranych sklepach sieci Carrefour w Dubaju (ZEA), stanęły gigantyczne wieże, zbudowane z butelek ketchupu Heinz Tomato Ketchup, z limitowanej edycji, promowanej przez piosenkarza Eda Sheerana. To kolejny element kampanii marketingowej, wykorzystującej wizerunek tego celebryty.
Rekordowo wysoka wieża z butelek ketchupu zbudowana została przez 52 ochotników, którzy przez ponad 48 godzin budowali konstrukcję o wysokości 3,37 metra, wykorzystując w tym celu 883 opakowania. Budowla została oficjalnie wpisana do Księgi Rekordów Guinnessa, jako „najwyższa ekspozycja produktów paczkowanych na świecie”.
Aby zdyskontować to wydarzenie w celach marketingowych, KraftHeinz ustawił podobne wieże w trzech hipermarketach Carrefour w Zjednoczonych Emiratach Arabskich: Mall of the Emirates, City Centre Ajman oraz Marina Mall w Abu Dhabi. Obie firmy mają nadzieję, że ich pomysł spodoba się klientom i przyciągnie tysiące osób, pragnących osobiście obejrzeć rekordową konstrukcję.
Autorzy akcji podkreślają, że do budowy wykorzystano butelki z limitowanej edycji ketchupów Edchups, firmowanej przez piosenkarza Eda Sheerana. KraftHeinz wykorzystuje jego wizerunek w kampanii zorganizowanej z okazji 150-lecia działalności firmy Heinz.