07.04.2021/13:10

Krakersy Mini Lajkonik nagrodzone w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów

Krakersy z linii Mini to nowość od Lajkonika, lidera w kategorii słonego pieczywa. Dystrybutorem jest firma The Lorenz Bahlsen Snack-World. Produkt został zwycięzcą w kategorii: Przekąski słone.

Smak i chrupkość Krakersów Mini sprawia, że nie można się od nich oderwać, a rozmiar (na jeden kęs) oraz wygodny format opakowania stwarzają wiele okazji do konsumpcji. Wszystko w myśl hasła: „Mini Krakersy – chrup, gdzie chcesz”. Produkt występuje w dwóch wariantach smakowych: solonym oraz serowo-cebulowym.

- Nasze produkty tworzymy z myślą o konsumentach, dlatego też chętnie mierzymy się z ich opiniami biorąc udział w badaniach takich jak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów. Krakersy Mini to odpowiedź na trend przekąszania w ciągu dnia, czyli szybko, bezproblemowo i wygodnie, ale też z przyjemnością, która płynie ze smaku oraz chrupkości produktu. Nawiązanie do kultowego prostokątnego Krakersa Super sprawia, że konsumenci wiedzą, czego mogą się po nowości w wersji mini spodziewać i chętnie po nią sięgają. Cieszy nas, że docenili produkt, wyróżniając go pierwszym miejscem w kategorii „Słonych przekąsek” – mówi Martyna Poprawska-Mazurewicz, brand manager Lajkonik, The Lorenz Bahlsen Snack-World.

Martyna Poprawska-Mazurewicz, brand manager Lajkonik, The Lorenz Bahlsen Snack-World (The Lorenz Bahlsen Snack-World)

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.