31.05.2021/18:49

Kto kupuje markę własną? Ten rynek urośnie o 5,9 mld zł w ciągu najbliższych dwóch lat

Marki własne kupują wszyscy, ale najczęściej wybierają je rodziny z dzieckiem do 18 roku życia. Jednak demografia to nie wszystko, aby zrozumieć trendy konsumenckie trzeba sięgnąć nieco głębiej. Ważne są różne style i motywacje, jeśli chodzi o kupowanie marek własnych –  mówił Michał Maksymiec, retail vertical client director w GfK podczas webinaru „Potencjał marek własnych – jak to jest naprawdę?”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także