29.06.2014/16:57

Kurczy się rynek kosmetyków do opalania

Od maja 2013 roku do kwietnia 2014 roku rynek kosmetyków do opalania skurczył się w odniesieniu do analogicznego okresu w latach ubiegłych o 2 proc. w ujęciu ilościowym i 8 proc. wartościowo – wynika z analizy Panelu Gospodarstw Domowych GfK. W omawianym okresie kosmetyki do opalania bądź samoopalacze kupiło nieco ponad 20 proc. polskich gospodarstw domowych. Przeciętnie były to średnio dwa opakowania takich produktów, a łączny koszt zakupu wyniósł przeciętnie 25 zł. Kosmetyki do opalania były kupowane przede wszystkim w sklepach drogeryjno-perfumeryjnych.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.