16.04.2014/11:40

Lepsze wyniki Tesco w Polsce

Sieć radzi sobie u nas lepiej niż w innych krajach Europy.

Jak donosi portalspozywczy.pl  sprzedaż LFL (like-for-like) sieci Tesco Polska spadła w okresie finansowym 2013/2014 o 2,8 proc. Jednak to zdecydowanie lepszy wynik, niż efekt w całej Europie - sprzedaż LFL spadła tu bowiem o 3,5 proc. W tym czasie polskie Tesco otworzyło 4 hipermarkety, 6 supermarketów oraz 2 hipermarkety kompaktowe. Pojawiła się też nowość, wdrożona w ponad 300 placówkach, w postaci elektronicznych etykiet cenowych., zapewniających zgodność ceny na półce i przy kasie. Rozwija się też sieć sklepowych restauracji Bistro – działają w 70 placówkach. Program lojalnościowy dla klientów, Clubcard, jest  liderem tego typu przedsięwzięć w polskim handlu. W ofercie Tesco w Polsce przybyło ponad 1000 nowych produktów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.