21.09.2016/12:14

Lidl chce pozyskać starszych klientów

Sieci handlowe widzą zmiany demograficzne, które zachodzą w polskim społeczeństwie i chcą na nich zarobić. Polscy seniorzy żyją coraz dłużej, a jednocześnie są w coraz lepszej kondycji. W sklepach coraz częściej pojawiają się nie tylko produkty dedykowane starszym konsumentom, ale programy lojalnościowe lub promocje skierowane do tej grupy klientów. Lidl wprowadził właśnie specjalną ofertę dla starszych konsumentów.

Dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że seniorzy stanowią aktualnie 22 proc. polskiego społeczeństwa. Jak wynika z tych danych współczesny senior w wieku 60-69 lat jest jednocześnie coraz częściej zadowolony ze swojego stanu zdrowia. Czynnik ten dotyczy zwłaszcza sześćdziesięciolatków i siedemdziesięciolatków. W tych grupach odsetek oceniających swoje zdrowie jako bardzo dobre i dobre wzrósł o ponad 6  proc. w ciągu ostatnich 5 lat. Seniorzy chcą być więc bardziej aktywni, chcą rozwijać swoje zainteresowania i oddawać się hobby.

Sieć sklepów Lidl zaproponowała specjalną ofertę produktów dla seniora, które mają pomóc nie tylko dbać o zdrowie, ale także pomóc w walce z dolegliwościami związanymi z podeszłym wiekiem. W asortymencie sklepów Lidl dostępne są m.in.: przyrządy do ćwiczeń, urządzenia do masażu oraz tekstylia i buty dla starszych kobiet i mężczyzn.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce prawie 600.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • PIS 09.12.2016

    LIDLA TESCO KAUFLAND BIEDRONA NETTO te sieci muszą zniknąć z POLSKI !! PIS LICZĘ NA WAS BO GŁOSOWAŁEM.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.