21.09.2016/12:14

Lidl chce pozyskać starszych klientów

Sieci handlowe widzą zmiany demograficzne, które zachodzą w polskim społeczeństwie i chcą na nich zarobić. Polscy seniorzy żyją coraz dłużej, a jednocześnie są w coraz lepszej kondycji. W sklepach coraz częściej pojawiają się nie tylko produkty dedykowane starszym konsumentom, ale programy lojalnościowe lub promocje skierowane do tej grupy klientów. Lidl wprowadził właśnie specjalną ofertę dla starszych konsumentów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • PIS 09.12.2016

    LIDLA TESCO KAUFLAND BIEDRONA NETTO te sieci muszą zniknąć z POLSKI !! PIS LICZĘ NA WAS BO GŁOSOWAŁEM.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.