15.02.2018/14:23

Lidl chce rosnąć na trendzie zdrowego żywienia. Sieć wyda nową książkę kucharską

Sieć Lidl wydaje kolejną książkę kucharską. Publikacja zatytułowana "Jeść zdrowiej", przygotowana przez Hannę Stolińską-Fiedorowicz, Darię Ładochę i Karola Okrasę, lada moment trafi do sklepów dyskontowej sieci.

Nową książkę Lidl określa mianem "kompendium wiedzy o zdrowej kuchni i nowoczesnych trendach żywieniowych wraz z 75 przepisami". Firma poprzez planowaną publikację zamierza nakłaniać swoich klientów do zmiany trybu życia na zdrowszy.

Jednocześnie jednak książka ma wspierać sprzedaż marek własnych Lidla. Dyskontowa sieć na łamach książki promuje m.in. wyroby oznaczone brandami KuchniaLidla.pl, Pikok, Pilos, czy Alesto. Mocno promowane w publikacji są produkty bio, fit, vege, czy też dedykowane osobom z alergiami lub wykluczeniami pokarmowymi.

Jak zdradziła podczas konferencji prasowej Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidla, dotychczas do domów Polaków trafiło już 8 mln książek wydanych przez dyskontową sieć.

Aby zdobyć książkę "Jeść zdrowiej", klienci Lidla będą musieli zebrać sześć naklejek, przyznawanych za zakupy o wartości minimum 50 zł. Akcja promocyjna potrwa od 26 lutego do 25 marca.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.