Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

06.10.2016 / 20:05
StoryEditor

Lidl chce zwiększyć sprzedaż win tej jesieni

Wino marki Polka z Winnicy Srebrna Góra w Lidlu (materiały prasowe)
Lidlu zapowiada na najbliższe jesienne miesiące intensywne działania w kategorii win. W ofercie sieci znajdą się wina francuskie oraz węgierskie oraz po raz pierwszy wina z Polski, wyprodukowane w krakowskiej Winnicy Srebrna Góra. To pierwszy taki przypadek na polskim rynku, że krajowy wina dostępny będzie w szerokiej dystrybucji w sieci handlowej Lidl.

Pod koniec września na półki Lidla trafiło wino Polka. produkowane w największej polskiej winnicy – Srebrna Góra, położonej w dolinie Wisły w Krakowie. Winnica obejmuje obszar 2...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 03:52