27.10.2016/11:37

Lidl gotuje w swojej kuchni po polsku

W maju br. sieć Lidl wprowadziła do polskich sklepów kilkadziesiąt produktów (ponad 40) pod marką „Polska Smakuje w Lidlu“. Teraz operator wraca do tego konceptu i organizuje Tydzień Polski w sklepach Lidl.

Przedstawiciele firmy Lidl podkreślają, że „polska kuchnia jest znana na całym świecie ze swoich walorów smakowych. Słynie z doskonałych wędlin, wyśmienitego nabiału i dorodnych owoców. Dlatego już od 3 listopada klienci sklepów sieci będą mogli uzupełnić domową spiżarnię o krajowe produkty.

W ofercie Lidla znajdą się m.in. ryby świeże i wędzone (świeży amur i jesiotr, karp, czy śledzie), wędliny (szynki, kiełbasy, czy pasztety), nabiał (świeże mleko, ser żółty, a także słodycze i soki.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.