Lidl i Disney będą promować zakupy artykułów szkolnych. Konkurs rusza za tydzień
Lidl Polska we współpracy z The Walt Disney Company Polska organizują konkurs pod nazwą „Ulubiony bohater Disneya”. Akcja może przekierować do sieci sporą część środków z programu wyprawkowego "Dobry start".
Konkurs rusza 13 sierpnia i potrwa do 2 września. W ramach akcji konsumenci muszą zakupić dowolny artykuł szkolny na licencji Disney, Marvel lub Star Wars i zachować dowód zakupu, a następnie wysłać SMS z odpowiedzią na pytanie „Czym imponuje ci Twój ulubiony bohater Disneya?” Zdanie należy poprzedzić słowem LIDL, np. „LIDL Zygzak jest… ”
Wypowiedzi zostaną ocenione przez komisję konkursową, która wyłoni 35 najciekawszych wypowiedzi. Do wygrania 25 laptopów i 10 telewizorów zw stylizacji nawiązującej do bohaterów Disneya.
Sieci handlowe tradycyjnie w drugiej połowie wakacji ruszają z kampaniami marketingowymi, starając się przejąć jak największą część środków, przeznaczanych przez rodziców na zakupów artykułów szkolnych. W tym roku pula do wygrania będzie prawdopodobnie wyjątkowo duża, ze względu na rządowy program wsparcia "Dobry start", w ramach którego każde dziecko może otrzymać jednorazowe świadczenie w wysokości 300 zł. Wnioski można składać online.
1