06.08.2018/13:13

Lidl i Disney będą promować zakupy artykułów szkolnych. Konkurs rusza za tydzień

Lidl Polska we współpracy z The Walt Disney Company Polska organizują konkurs pod nazwą „Ulubiony bohater Disneya”. Akcja może przekierować do sieci sporą część środków z programu wyprawkowego "Dobry start".

Konkurs rusza 13 sierpnia i potrwa do 2 września. W ramach akcji konsumenci muszą zakupić dowolny artykuł szkolny na licencji Disney, Marvel lub Star Wars i zachować dowód zakupu, a następnie wysłać SMS z odpowiedzią na pytanie „Czym imponuje ci Twój ulubiony bohater Disneya?” Zdanie należy poprzedzić słowem LIDL, np. „LIDL Zygzak jest… ”

Wypowiedzi zostaną ocenione przez komisję konkursową, która wyłoni 35 najciekawszych wypowiedzi. Do wygrania 25 laptopów i 10 telewizorów zw stylizacji nawiązującej do bohaterów Disneya.

Sieci handlowe tradycyjnie w drugiej połowie wakacji ruszają z kampaniami marketingowymi, starając się przejąć jak największą część środków, przeznaczanych przez rodziców na zakupów artykułów szkolnych. W tym roku pula do wygrania będzie prawdopodobnie wyjątkowo duża, ze względu na rządowy program wsparcia "Dobry start", w ramach którego każde dziecko może otrzymać jednorazowe świadczenie w wysokości 300 zł. Wnioski można składać online.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.