01.06.2020/11:22

Lidl odmienia gazetkę i zapowiada zaostrzoną politykę niskich cen

Począwszy od czerwca gazetki sieci Lidl wydawane w Polsce dostępne będą w nowej odsłonie. Co się zmieni? Dyskonter zapowiada, że informacje i szata graficzna "będą jeszcze bardziej czytelne", a korzystanie z gazetek "stanie się bardziej komfortowe".

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Producent 02.06.2020

    Przepraszam ale to co wyprawia LIDL z dostawcami to SKANDAL.
    Kupuje po śmiesznie niskich cenach i sprzedaje w normalnych dla klienta końcowego...
    Dostawca jest upokarzany przez telefon przez kupca, który klnie jak szewc i wyzywa producenta od najgorszych.
    Takie są fakty. A marże uzyskiwane przez LIDL sa cudowne ....
    Po głowie dostają tylko producenci, którzy nie mają innych rynków zbytu przez pandemię. I LIDL to wie więc nie mówmy o zaostrzonej polityce cen ale o agresji skierowanej na polskich dostawców

  • klient LIDLA 01.06.2020

    Chciałbym widzieć te niskie ceny. Bez aplikacji, której nie zamierzam instalować i bez jakiś ograniczeń i zmuszania do kupowania wielokrotności, by mieć produkt taniej . Np. czekolada biała teraz po 2,39 zł, przed pandemią w marcu była jeśli dobrze pamiętam po 2,19 zł. Tak więc produkt zdrożał a nie staniał...?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.