22.06.2015/14:20

Lidl planuje znaczący wzrost sprzedaży

Do 2020 roku sieć dyskontowych supermarketów Lidl chce zwiększyć przychody ze sprzedaży o 25 proc. – do poziomu 100 mld euro. W wypowiedzi dla niemieckiego magazynu „Manager Magazin”  Klaus Gehring, szef grupy Schwarz, do której należą dyskonty pod marką Lidla i hipermarkety Kaufland, zwrócił uwagę na to, że dynamiczna ekspansja sieci jest koniecznością. Chodzi tutaj o silną ekspansję dyskontów na dotychczasowych rynkach, ale także poszerzenie działalności o nowe kraje i w końcu gruntowne przekształcenie Kauflandu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.