16.05.2020/11:00

Lidl promuje platformę winnicalidla.pl innowacyjnym konceptem marketingowym

Sieć Lidl Polska promuje platformę do rezerwacji win - winnicalidla.pl specjalnym projekt muzycznym, który został zrealizowany we współpracy zespołem Mikromusic. Platforma jest promowana utworem „Winna”, który został napisany i skomponowany przez zespół na potrzeby tego projektu.

To pierwszy taki projekt artystyczny, kiedy sieć Lidl Polska zaprosiła do współpracy polską formację, tworząc wspólnie muzyczne dzieło. - Zawsze jesteśmy otwarci na nowe formy współpracy i kolejne, nietuzinkowe projekty. Jest to pierwsze tego typu doświadczenie dla naszej marki i już nie możemy się doczekać reakcji widzów – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

Muzyka Mikromusic to fuzja różnych gatunków. Zespół, pochodzący z Wrocławia charakteryzują piękne melodie, unikatowy i kojący głos Natalii Grosiak oraz innowacyjność brzmienia – muzycy wiele z instrumentów stworzyli sami. Tekst oraz muzyka do „Winnej” zostały napisane przez Natalię Grosiak oraz Dawid Korbaczyńskiego. Za koncepcję i realizację projektu odpowiada agencja 24/7 Communication. Teledysk oraz scenariusz zostały opracowane przez GPD Agency.

Klip dostępny jest na platformie winnicalidla.pl oraz na kanale YouTube zespołu Mikromusic. Utworu już można także posłuchać na wszystkich serwisach streamingowych.

Firma Lidl działa obecnie w 30 krajach gdzie zarządza  siecią blisko 11 000 sklepów, a w Polsce jest ich ponad 720.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.