14.09.2018/12:43

Lidl rozwija współpracę z polskimi dostawcami

Spoty i reklamy, w których występują aktualnie właściciele firmy Polmlek: Jerzy Borucki, Andrzej Grabowski, to nie jedyny pomysł Lidla w nowej kampanii reklamowej. Firma podjęła współpracę z łącznie czterema firmami.

Jak poinformował Lidl, oprócz firmy Polmlek, współpracę podjęły: Serpol Cosmetics, Nowel i AMI. To polskie firmy m.in. z branży kosmetycznej, piekarniczej i mięsnej.

Przypomnijmy, Lidl od wielu miesięcy w swoich spotach prezentował polskich dostawców produktów. W pierwszych tygodniach 2018 r. Lidl prowadził kampanię, w której pojawiali się dostawcy warzyw i owoców, reklamujący Ryneczek Lidla.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.