14.08.2018/16:59

Lidl uruchomi w Polsce swój sklep przyszłości - Lidl of the Future [AKTUALIZACJA]

Sieć Lidl planuje wprowadzenie na polski rynek nowego konceptu sklepu w segmencie premium - Lidl of the Future, a zatem "Lidl Przyszłości”. Jak donosi money.pl pierwszy taki sklep miałby powstać w przyszłym roku w Szczecinie.

O na temat konceptu sklepu przyszłości Lidla i jego uruchomienia w Polsce portal wiadomoscihandlowe.pl pisał już na początku 2016 r. Teraz plany mają zostać przekute w czyny i według nieoficjalnych informacji Lidl Przyszłości ruszy na naszym rynku już w 2019 roku.

KLIKNIJ i PRZECZYTAJ:

Lidl przyszłości coraz bliżej Polski

Ponad dwa lata temu Lidl rozpoczął w kilku krajach Europy wdrażanie nowego konceptu handlowego, który można nazwać sklepem przyszłości Lidla. Placówki w zupełnie nowej aranżacji, delikatesowym designe (z ciemnymi, drewnianymi regałami, nowym systemem ekspozycji produktów), usługami dodatkowymi pojawiły się już m.in. w Czechach, na Chorwacji, w Irlandii, Włoszech, Hiszpanii, czy Wielkiej Brytanii.

Serwis Money.pl podaje więcej szczegółów nowego projektu sieci Lidl. Szerokie alejki zakupowe, regały wykonane z najlepszych materiałów, toalety dla klientów, miejsca do przewijania niemowląt i dużo szyb, dających naturalne światło. Do tego sporo ekologicznych rozwiązań, komfortowe przestrzenie dla pracowników i, przede wszystkim, dobre jakościowo produkty, w tym luksusowe wina i cygara. Firma chce aby pracownicy sklepów potrafili klientom doradzić jakie wino wybrać, do konkretnej potrawy.

Przedstawiciele sieci Lidl w Polsce podkreślają w komentarzu przesłanym do redakcji wiadomoscihandlowe.pl, że na polskim rynku funkcjonują różne modele sklepów Lidla. - W szczególnych lokalizacjach wygląd sklepu dostosowujemy do sąsiadujących obiektów, co skutkuje różnicami np. gdy sklep funkcjonuje w galerii handlowej. Taką adaptację wyglądu sklepu będziemy mieć w najnowszym obiekcie w Szczecinie - wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

- Warto jednak podkreślić - dodaje Aleksandra Robaszkiewicz - że zawsze naszym standardem jest bardzo estetyczny, nowoczesny design, duże przeszkolone powierzchnie, obszerne wygodne dla klientów parkingi oraz co bardzo istotne dla nas – sklepy Lidla mają szereg rozwiązań przyjaznych środowisku naturalnemu takich jak np. gruntowe pompy ciepła, rekuperację, odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych, czy oświetlenie LED. Od 2016 roku rozwijamy także sieć stacji do ładowania samochodów elektrycznych przy naszych sklepach – tak by również osoby posiadające elektryczne auta mogły w komfortowych warunkach skorzystać z naszych usług. Ma to znaczenie nie tylko dla samych konsumentów, ale przede wszystkim dla środowiska.

Sieć Lidl zarządza obecnie w Polsce siecią ok. 650 supermarketów dyskontowych.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Krys 20.08.2018

    a ja wole sklepy internetowe

  • Klient 15.08.2018

    Dokładnie taki sam jest budowany w Gliwicach przy ul. Toszeckiej, 100 m od Biedronki.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.