17.03.2020/12:38

Lidl wprowadza osłony pleksi i oznaczenia bezpiecznej odległości, pisze do klientów

Lidl rozesłał dziś komunikaty do swoich klientów, w których zapewnia, że w sklepach nie zabraknie towaru. Sieć wprowadza także osłony pleksi dla kasjerów oraz linie, które wskażą klientom bezpieczną odległość przy ustawianiu się do kas.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

7 komentarzy

  • Aneta_23 26.03.2020

    Takie osłony zmniejszają ryzyko zarażenia. Zakup osłon z płyty plexi lub przyłbic bhp, zdecydowanie warto rozważyć w obecnej sytuacji. Te które mogę polecić znajdują się w ofercie firmy www.maglo.com.pl

  • Inny 20.03.2020

    Czy takie osłony są bezpieczne dla dla klientów? Klient jest blisko osłony i jest narażony na wcześniejsze wydychane powietrze przez poprzedniego klienta.

  • PanK 18.03.2020

    Poniższy komentarz nie dotyczy sklepu Lidl

  • PanK 18.03.2020

    Szkolenia pracownicze powinny być dla niezabezpieczonego personelu. W kasie 0.5 m od kasjera klient z przodu i z tyłu. Żadnych zabezpieczeń. Informacja o bezpiecznej odległości 1,5m przyczepiona w mało widocznym miejscu chyba po to żeby nie odstraszać klientów. Mierzenie temperatury pracowników to jakaś bajka nawet odpowiedniego urządzenia nie ma. Zdrowie klienta i pracownika jest najmniej ważne.

  • Klient 18.03.2020

    Dlaczego w Kauflandzie nr 3461 nie ma kas samoobsługowych? Dlaczego kasy samoobsługowe są tylko w wielkich miastach? A może klienci z mniejszych Kauflandów też woleliby sami skasować swoje zakupy niż stać w ogonku do kasy patrząc na 2 czynne kasy przy 6 nieobsadzonych? W sklepie nr 3461 puste kasy lepiej zlikwidować i zrobić na ich miejsce samoobsługowe!

  • Anonim 18.03.2020

    Wszystkie sklepy wprowadzają ograniczenia , a w Biedronce nic się nie dzieje , pracowników sklepu góra ma głęboko w d.... , Ważne żeby zarobić jak najwięcej , dla nich jesteśmy tylko pionkami , cyferki się liczą !!!!

  • Jatoja 17.03.2020

    Lidl wprowadza bezpieczne ochronne plastikowe osłony dla kasjerów przed kaszlącymi plujácymi i chuchajácymi klientami, a dlaczego Biedronka Społem i Polo naraża nadal swoich pracowników
    Zaraza panuje i w pierwszej kolejności powinnißcie zabezpieczyć kasjerów . Gumowe rękawiczki, w Biedronce na ul. Rogowskiej to dziś kasjerka siedziała w jednej rękawiczce b.niewygodnej bo do sprzątania. Strach się bać.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.