Lidl wprowadza osłony pleksi i oznaczenia bezpiecznej odległości, pisze do klientów
Lidl rozesłał dziś komunikaty do swoich klientów, w których zapewnia, że w sklepach nie zabraknie towaru. Sieć wprowadza także osłony pleksi dla kasjerów oraz linie, które wskażą klientom bezpieczną odległość przy ustawianiu się do kas.
Komunikat mówi m.in., że Kaufland i Lidl dniem i nocą pracują, aby zapewnić dostawy towaru do sklepów w Polsce, a chwilowe braki towarów zostaną uzupełnione. Sklepy proszą klientów o cierpliwość i wyrozumiałość i dziękują wszystkim pracownikom i współpracownikom za to, że dzięki nim mogą bez problemów dostarczać klientom towary.
Jednocześnie Lidl zapowiada wprowadzenie dodatkowych środków zabezpieczających w kolejnych sklepach. Np. ograniczy liczbę klientów, którzy mogą przebywać w sklepie. - Wprowadzenie ograniczenia ilości osób przebywających w jednym czasie w sklepach w wybranych lokalizacjach również ma wspierać kwestie bezpieczeństwa. Będziemy obserwować na bieżąco rozwój sytuacji i reagować – zapowiada Aleksandra Robaszkiewicz, rzecznik prasowa firmy.
Aleksandra Robaszkiewicz mówi także, że w każdym sklepie i biurze Lidl Polska dostępne są środki do odkażania, płyny antybakteryjne oraz instrukcje prawidłowego mycia rąk. W sklepach emitowane są komunikaty głosowe zachęcające do płatności bezgotówkowych oraz przestrzegania zasad wspierających bezpieczeństwo pracowników i klientów. - Zachęcamy także do korzystania z kas samoobsługowych, kiedy jest to możliwe. Dla części naszych pracowników, którzy odpowiedzialni są za kwestie personalne firmy oraz wspieranie innych, zorganizowaliśmy szkolenia psychologiczne – wylicza.
Rzecznik zapowiedziała także, że Lidl nieustannie pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami, które wpłyną na podniesienie komfortu pracy, w tym np. nad przezroczystymi osłonami pleksi, ochraniającymi pracowników w strefie kas, czy wyznaczeniu na podłodze linii kas miejsca obsługi klienta z zachowaniem bezpiecznej odległości. - Na bieżąco będziemy rozwijać udogodnienia w tym zakresie – zapowiada.
7 komentarzy
-
26.03.2020
Takie osłony zmniejszają ryzyko zarażenia. Zakup osłon z płyty plexi lub przyłbic bhp, zdecydowanie warto rozważyć w obecnej sytuacji. Te które mogę polecić znajdują się w ofercie firmy www.maglo.com.pl
-
20.03.2020
Czy takie osłony są bezpieczne dla dla klientów? Klient jest blisko osłony i jest narażony na wcześniejsze wydychane powietrze przez poprzedniego klienta.
-
18.03.2020
Poniższy komentarz nie dotyczy sklepu Lidl
-
18.03.2020
Szkolenia pracownicze powinny być dla niezabezpieczonego personelu. W kasie 0.5 m od kasjera klient z przodu i z tyłu. Żadnych zabezpieczeń. Informacja o bezpiecznej odległości 1,5m przyczepiona w mało widocznym miejscu chyba po to żeby nie odstraszać klientów. Mierzenie temperatury pracowników to jakaś bajka nawet odpowiedniego urządzenia nie ma. Zdrowie klienta i pracownika jest najmniej ważne.
-
18.03.2020
Dlaczego w Kauflandzie nr 3461 nie ma kas samoobsługowych? Dlaczego kasy samoobsługowe są tylko w wielkich miastach? A może klienci z mniejszych Kauflandów też woleliby sami skasować swoje zakupy niż stać w ogonku do kasy patrząc na 2 czynne kasy przy 6 nieobsadzonych? W sklepie nr 3461 puste kasy lepiej zlikwidować i zrobić na ich miejsce samoobsługowe!
-
18.03.2020
Wszystkie sklepy wprowadzają ograniczenia , a w Biedronce nic się nie dzieje , pracowników sklepu góra ma głęboko w d.... , Ważne żeby zarobić jak najwięcej , dla nich jesteśmy tylko pionkami , cyferki się liczą !!!!
-
17.03.2020
Lidl wprowadza bezpieczne ochronne plastikowe osłony dla kasjerów przed kaszlącymi plujácymi i chuchajácymi klientami, a dlaczego Biedronka Społem i Polo naraża nadal swoich pracowników
Zaraza panuje i w pierwszej kolejności powinnißcie zabezpieczyć kasjerów . Gumowe rękawiczki, w Biedronce na ul. Rogowskiej to dziś kasjerka siedziała w jednej rękawiczce b.niewygodnej bo do sprzątania. Strach się bać.
8