01.03.2017/18:19

Lidl wprowadza zabawne warzywa dla dzieci

W Polsce Lidl chce zachęcić dzieci do jedzenia warzyw i owoców (a przy okazji zwiększyć sprzedaż) rozdając im figurki Stikeez. Brytyjski oddział Lidla chce promować zdrowe produkty wśród najmłodszych w jeszcze ciekawszy sposób.

Lidl na Wyspach wprowadził do testowej sprzedaży gamę warzyw w „zabawnych” rozmiarach. Warzywa są sprzedawane w specjalnie zaprojektowanych opakowaniach i noszą zabawne nazwy. 

W ofercie są np. brokułowe drzewka, kalafiorowe chmury, ziemniaczane świnki, marchewkowe jednorożce, czy kalafiorowe dinozaury (kalafior romanesco). Atrakcyjnie podane i nazwane produkty mają zachęcić dzieci do częstszego jedzenia warzyw.

W przypadku polskiej akcji promocyjnej Lidl chce zachęcić małych konsumentów do większego spożycia warzyw i owoców „rozdając” im zabawne figurki – Stikeez. Jest to dostępna tylko w Lidlu kolekcja 24 małych, gumowych figurek warzyw i owoców, które dzięki przyssawkom można przykleić do różnych powierzchni.

W ramach promocji Lidla, klient, za każde wydane w sklepie 40 zł, dostanie jedną figurkę Stikeez. Jeżeli wśród zakupów znajdzie się co najmniej jedno dowolne warzywo lub owoc, to kupujący otrzyma dodatkową figurkę.

Figurki Stikeez w kształcie owoców i warzyw z Lidla

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.