03.03.2017/15:59

Lidl zapowiada dalszy rozwój sieci w Polsce

Sieć sprzedaży Lidl Polska dynamicznie się rozwija – w 2016 roku firma otworzyła kilkadziesiąt nowych sklepów zapewniając tysiąc miejsc pracy. W październiku 2016 r. powstał 600. sklep sieci w Polsce.

W 2017 r. firma planuje kontynuować rozwój organiczny, w stałym tempie kilkudziesięciu sklepów. Dalszą ekspansję sieci Lidl wspomoże nowy obiekt logistyczny – w Gródkowie w gminie Psary trwają prace związane z budową centrum dystrybucyjnego Lidl, będzie to 9 magazyn sieci w Polsce.

Sieć Lidl rozwija się w Polsce w sposób dość zrównoważony otwierając od ok. 30 do 40 sklepów każdego roku. Ostatnie lata, to nie tylko inwestycje w logistykę i nowe sklepy, ale remonty istniejących już palcówek. Co ciekawe firma wdrożyła program gruntownej modernizacji, polegającej na wyburzeniu starego sklepu i na jego miejscu wybudowanie, nowego, bardziej nowoczesnego i często większego pawilonu. Firma chce przeprowadzać przynajmniej kilka takich inwestycji w roku.

Rozwój sieci sprzedaży Lidl to również rozwój strategii personalnej. W 2017 roku firma ponownie zaoferuje setki nowych miejsc pracy.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 620.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.