29.06.2016/16:45

Livio – franczyza dla wymagających

Market Nowalijki z Piotrkowa Trybunalskiego ma wyjątkowo wymagających klientów. Dlatego wszechstronna i elastyczna oferta franczyzowa jest dla tej placówki warunkiem dobrego funkcjonowania.

Sklep zlokalizowany jest na sporym osiedlu domków jednorodzinnych. Okoliczni mieszkańcy należą do relatywnie zasobnych finansowo i są bardzo wymagającymi klientami. Chcą kupować produkty wysokiej jakości, ale pilnują też cen i mają w czym wybierać, ponieważ w okolicy funkcjonuje m.in. Kaufland, Biedronka oraz Piotr i Paweł.

Market Nowalijki funkcjonuje pod szyldem Livio, należącym do spółki LD Holding, która jest częścią GK Specjał. Współwłaścicielka sklepu Alicja Karbowiak ma wysokie oczekiwania wobec franczyzodawcy i zapewnia, że jest z dotychczasowej współpracy zadowolona. – W przypadku naszego marketu kluczową sprawą jest aktywne wspieranie sprzedaży, liczne i zróżnicowane promocje, dostosowane do oczekiwań konsumentów. Livio oferuje szereg działań w tym zakresie. Co ważne, zazwyczaj duża część oferty promocyjnej dobrze trafia w gusta naszych klientów.

Dla każdego coś miłego

Pakiet narzędzi promocyjnych, proponowanych przez sieć, jest rzeczywiście szeroki. Co dwa tygodnie ukazuje się gazetka promocyjna, kolportowana w całej okolicy. Zawiera zazwyczaj ok. 40 zróżnicowanych produktów, ale w okresach wzmożonego handlu, np. przedświątecznych, promocja obejmuje nawet ponad 100 artykułów. We współpracy z wybranymi producentami regularnie prowadzone są promocje plakatowe, z węższą, ale za to bardzo atrakcyjną cenowo ofertą. Ponadto sieć koordynuje – także we współpracy z producentami, z którymi ma umowy – szereg promocji branżowych, np. mięsnych czy alkoholowych.

– Ostatnio wszyscy podkreślają znaczenie żywności świeżej. To oczywiście ważna kategoria, ale dla nas nie mniej ważne są alkohole, które licząc łącznie z piwem generują nawet do 30 proc. przychodów naszej placówki. Liczne i co ważne trafione promocje w tym zakresie to dla nas bardzo istotne wsparcie – przekonuje nasza rozmówczyni.

W markecie, do którego przychodzą głównie mieszkańcy najbliższej okolicy, dobrze sprawdzają się programy lojalnościowe. W Livio funkcjonuje organizowana regularnie loteria paragonowa Zakupowy Szał. To klasyczna „zdrapka”, w której klienci mają do wygrania mnóstwo drobnych nagród, takich jak słodycze, a ponadto wiele bardziej wartościowych nagród w postaci sprzętu rtv i agd. Spora część klientów Marketu Nowalijki to stali uczestnicy tej zabawy.

Lojalny kupiec

– Jest też program lojalnościowy dla nas, kupców. W ramach akcji Zdobywca Marzeń sklepy gromadzą punkty za realizację określonych targetów, a po uzyskaniu wymaganej liczby punktów uczestnicy wyjeżdżają na konferencję, organizowaną na koszt operatora w jakimś atrakcyjnym turystycznie miejscu. To sympatyczna zabawa, chociaż ja osobiście bardziej sobie cenię Uniwersytet Przedsiębiorczości Specjału. To bardzo pożyteczna inicjatywa – zapewnia pani Alicja.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.